18 minus

18 minus kanske inte låter så mycket men när man går ut så känns det som om tarmarna fryser till is. Jag märkte det när jag sprang för att posta ett brev förut idag. Tar 1 minut att springa dit och sedan 1 minut hem men jag var förfryst när jag kom hem. Eller inte riktigt. Var mer förfryst när jag hade varit ute på en 15 min promenad. Ville inte vara ute längre än så eftersom jag inte är helt frisk än. Lika bra att vara försiktig.

Jag kommit fram till att jag har varit sjuk större delen av 2007. Fast det har varit värre nu mot slutet. Men det verkar gå mot bättringshållet nu i allafall. Hoppas jag i allafall. Tror jag ska skicka den här hostan på posten eller nått så att jag slipper den.

Vad dagarna går långsamt då. Vill iväg och träffa o parta med Stina och Jörgen nu. Nu nu nu NU :P

Härom dagen var jag duktig. Tycker jag i allafall. Jag städade min klädkammare. Ni har inte sett hur den såg ut. Om ni hade det så hade ni fattat vilket jäkla jobb det var. Jag tog mig inte in där. Det tog ett jäkla bra tag innan jag var klar. Men nu så :) Maria duktig hi hi.

Nej ska peta lite liv i Stina nu. Hon sitter o pluggar så det är ovanligt tyst på msn. Rena kyrkogården där just nu.


// Kakis
Guchie
2007-02-08 @ 01:38:59
URL: http://guchie.blogg.se

Hahaha va pluggade ja för någe där? *kliar hakan*

Maria
2007-02-08 @ 01:39:26
URL: http://mariachen.blogg.se

Bokrecentition Guchie

Hummern
2007-02-08 @ 14:16:35

hosta är ett tecken på tillfrisknad. .haha fråga mig I know;P

Bimbo Boy
2007-02-08 @ 15:16:52
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Plugghästen Stina. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0