Personligt

Namn: Maria Bredin
Ålder: 26
Längd: 174
Skostorlek: 41 för det mesta
Hudfärg: Ganska blek
Hårfärg: Brunrött annars men just nu tonat i rött
Nationalitet: Svensk
Religion: Ateist.. Tror inte på nått
Dricker du?: Det händer
Röker du?: Nej
Använder du droger?: Aldrig i livet
Bor: Östersund
Antal syskon: 1 bror, Tobias,18 år
Civil status: Singel

Kläder:

Var köper du helst dina kläder?: Det e olika.
Hur mycket spenderar du på kläder per månad?: Typ inget. Handlar inte kläder så ofta
Favoritmärke: Tänker inte på sånt
Favoritfärg på kläder: Blå, svart och grön
Vad använder du för jacka?: Jeansjacka om det inte e för kallt
Vad för skor använder du?: Gympa dojjor eller ute tofflor

Ditt rum: (tolkar detta som mitt SOVrum)

Stort, litet eller mittemellan?: Mittimellan
Tapetfärg: Blåaktig
Favoritmöbel: Sängen
Vad finns i ditt rum?: Säng, skrivbord, bokhylla, 2 nattduksbord, Byrå, garderober
TV: vet inte stoleken men den duger
Video/DVD: Yepp båda 2
Dator: En stationär
Stereo: Tja en CD spelare som funkar sisådär
Telefon: Japp en bärbar och en vanlig
Vad gör du oftast i ditt rum?: Sover och läser nån bok

Socialt:

Hur ofta festar du?: Hm inte så ofta men det händer
Pub, krog eller diskotek?: Puben på båten isf..
Senaste konserten du var på: Konsert o konsert, Arvingarna dans den 3e augusti
Dansar du mycket?: He kan inte dansa

Har du någonsin?

Gråtit över en pojke?: Yepp tyvärr
Gråtit över en flicka?: Ha ja det me
Ljugit för någon?: det har allt hänt
Varit i slagsmål?: Nja folk har slagit mig men veta fan om jag har varit i slagsmål. Fick nog minnesförlust
Blivit arresterad?: Nää..

Vem?

Älskar du?: Min familj + mina vänner
Avskyr du?: Carola + en till
Stör du dig på?: orka räkna upp allt
Delar du flest minnen med?: Familjen och vänner
Gosar du med?: Kudden.
Förutom du brukar sova i din säng?: Lasse... (min mjukis tiger)

Sista personen som?

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Ehm.. vet inte?
Fick dig att gråta: Vill inte nämna
Du spenderade en natt med: Stina ha ha
Du gick på bio med: Tessan o hennes vänner
Du gick ut på stan med: Stina
Skrek på dig: Mins inte
Skickade ett e-mail till dig: Jörgen
Du pussade: Ingen aning

Har du någonsin?

Sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja
Haft en påhittad vän?: Ett träd
Bråkat med dina föräldrar?: Ha ja
Bråkat med en kompis?: Jao de har hänt
Varit i Afrika?: Nope
Varit i Asien?: Nope
Varit i Europa?: Hm Norge?
Varit i Nordamerika?: Nope
Varit i Sydamerika?: Nope

Antingen eller:

Sommar eller vinter?: Sommar!
Vår eller höst?: Vår
Social eller antisocial?: Social !
Killar eller tjejer?: Beror på, vad ska ja ha den till? :P
Randigt eller rutigt?: randigt

Favoriter:

Mat: Pizza kanske
Dryck: Vatten, loka, cola, portello osv
Årstid: Sommar
Månad: Juli
Dag: Fredag kanske
Rum: Vardagsrummet
Musik: Jag är väldigt blandad. Allt från dansband till rock
Färg: Grön är favo färgen
Parfym: Vet ej
Sport: Inte min grej

De senaste 48 timmarna har jag?

Skrattat: Ja. Stina e ju som hon är
Gråtit: Nej
Sjungit: Går inte en sekund utan att ja gör de.. typ. Stina brukar få spader
Köpt något: Typ glass för halsen
Sagt att du älskar någon: Nä..
Träffat någon ny: Nope!
Pratat med någon: hela tiden typ. Stina e här
Pratat i telefon med någon: Mamma
Saknat någon: Ja!!!!!!
Kramat någon: Tror inte d
Pussat någon: Nee
Kysst någon: *suck* Nä..

Övrigt:

Husdjur: dammråttor?
Färdmedel: Cykel, buss
Vad har du i din jackficka just nu?: Ingenting va ja vet
Vad är du beroende av?: Bra musik, mina vänner å familj, resor, mat o dryck
Har du ett jobb?: Näpp.. inte än..
Tycker andra att du är attraktiv?: Ingen aning
Vad är du rädd för?: Getingar/bin, att nån jag bryr mig om ska råka ut för nått
Sover du med gosedjur?: Lasse
Vilken var senaste boken du läste ut?: Ronnie Sandhal - Vi som aldrig sa hora
Vad är det första du tänker när du vaknar?: Jobbig dröm
Värsta känslan enligt dig: Saknad efter någon man tycker om
Är du kär i någon?: Vet inte
Magdalena
2007-08-08 @ 13:37:08
URL: http://makane.webblogg.se

Klart jag gör. :)

Magdalena
2007-08-09 @ 09:29:50
URL: http://makane.webblogg.se

Har läst några kapitel nu. Jättebra och roligt ju! :D Hoppas jag hinner läsa resten under dagen.

Amanda
2007-08-18 @ 15:20:45
URL: http://margona.blogg.se

japp, det ska jag. jadå..jag kommer nog att vara ute på dans allt

zara
2007-08-20 @ 23:00:09
URL: http://zara82.blogg.se

tack för de fina inlägget :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0