Lite bloggande

Ska snart sätta igång och städa lite. Folk måste i allafall kunna röra sig här när de kommer hit på lördag för att fira mig och i morgon hinner jag inte städa. Först ska jag på möte och sedan ska jag hämta upp Stina på tågstationen. Jobbiga e att mitt möte börjar 10.00 och är säkert slut 10.45 senast. Stinas tåg kommer strax efter 12. Ingen ide att åka hem men vad ska man hitta på då? Vandra runt på stan som en annan tok? Aja.
Sedan ska vi baka 2 mjuka kakor innan vi ska göra oss ordning för dansen. Så om det ska städas så måste det göras idag.

Var på urnesättning av farmor idag :( 2 begravningar och 2 urnesättningar har det blivit i år.
Jag hade ont i benen när jag klev ur bilen vid kyrkogården. Hade suttit ihoptryckt i bilen typ. Och att sitta så den där biten känns he he. Jag måste ha sett rolig ut när jag promenerade från bilen.

Jag borde inte sitta här. Jag borde städa så det är väll lika bra jag avslutar det här

Tjing // M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0