Ett prov kvar

Tjaba tjena hallå

Sitter på en av mina skolor nu. Har nyss gjort ett test. Ett test jag har kämpat med ett tag. Såklart att jag skulle ha det svåraste till sist men det e nog lika bra.
För varje kategori så ska det göras först ett test och när man klarat det så blir det ett prov. Provet e såklart svårare men det betyder inte att testen e lätta. Plus att testen har fler frågor så man e trött i skallen när man e klar. I allafall så klarade jag testet i sista kategorin idag. Bara ett prov kvar nu och sedan är jag klar me hela kursen.

Det är mycket att göra nu. Mycket i den andra skolan oxå så man jobbar på övetid med det. Behöver jag säga att jag är konstant trött?

Sitter och lyssnar på musik i min mp3 medans jag skriver detta. Ska snart kolla bussar så att jag kan ta mig hem he he. Hem och äta lite och städa lite.

Längtar tills på fredag. Då kommer Stina hit och vi ska ut och lyssna på våra pojkar. Stina har gått och blivit sjuk igen stackarn. Jag är inte heller helt kry men tror Stina har det värst just nu. Krya på dig gumman.

Nej nu ska jag ta och avsluta detta och ta och åka hem.
See ya
Guchie
2006-09-20 @ 14:55:15
URL: http://guchie.bilddagboken.se

Naaaw gos då gumman!! *host*
Ja lovar ja e friskaRE iaf tills fredag.
För vi ska iväg å ha kuuul!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0