Snart dax

Jaha snart är det dax. Nått som e trist är när folk röstar på Carola bara för att hon e Carola. Jag har hört mig för och massor med folk tycker att låten e dålig men de röstar ändå på Carola. Det är fel. Hur stor chans har den låten i eurovision. Inte stor. Känner igen låten till på köpet. Carola skulle kunna stå och sjunga bäbä vita lamm och hon skulle ändå vinna. Men vill inte folk att vi ska ha nån chans i eurovision så. Jag förnekar inte att hon kan sjunga men låten passar inte eurovision. Varför kan inte folk fatta det.
Plus att hon inte är känd utomlands och sånt är en nackdel.

40984-35

En artist som skulle ha större chans i eurovision är Magnus Carlsson. Han är stor utomlands och har en väldigt bra röst och en helt okej låt. Han turnerade runt väldigt mycket med Alcazar och folk vet vem han är.

40984-37


Men de som har störst chans att vinna eurovision är bodies without organs. Eller BWO som de för det mesta kallar sig. Deras låt e jätte bra. De skulle ha stor chans att vinna eurovision song contest. Och de är väldigt bra på scen och de är väldigt poppis utomlands

40984-36

Önskar att folk kunde rösta på låten och inte artisten. Heja BWO på lördag.
Bizze
2006-03-15 @ 20:09:05

JAG ska INTE rösta på Carola iallafall - det kan jag lova dej helt säkert !!!
Men däremot lär jag nog ge min röst till Andreas Johnson för han är min favorit När nu inte "Världens bäste Karlsson" = Sebastian ställde upp då ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0