Lets dance

40984-31

Finalen var här. Vem skulle vinna. Måns och Maria? Eller Anna och David. Jag var nervös. Dom dansade bra båda paren. Jag förstod att här skulle det bli tajt. Jag tittade på Måns dans och tänkte tillbaka på första avsnittet av lets dance. Det är skillnad. Woow lixom. Alla vet ju vid det här laget vem jag heja på. Så det var en nervös Maria som fick veta resultatet. Eller snarare 2 nervösa Marior. Måns danspartner heter ju oxå Maria :P Men man fick ju tänka att även om Måns kommer 2a så är det ju inte så bara. Så var det dax.

Vinnarna i lets dance 2006 är. MÅNS OCH MARIA.

40984-25
Yeeeees :) Pju alltså. Jag måste sluta att känna me allt hela tiden ha ha. Ta filmer t ex. Jag gråter lätt när det gäller film. Är filmen sorglig så kan alla vara säker på att jag gråter. Men jag skäms inte över det. Jag är en känslo människa helt enkelt.

Men åter till Måns och Maria.

40984-26

Alla paren dansade 3 danser. Jag satt och funderade en stund på vilken dans jag tyckte bäst om. Alla 3 var bra men jag tror nog att den där latin dansen var bäst. Har glömt namnet på dansen. Mitt minne är bra men kort :P *skratt* Gula fina kläder.

I dans 3 så hade Maria olika kläder. Den där vita måste vara lätt att ta på eftersom den först åker av och sedan på igen efter en stund. Men snyggt var det :)

Viktor var tillbaka. Ja inte bara han såklart men eftersom han var en av mina favoriter så reagerar jag mest på han. Alla paren var tillbaka och dansade. Jag hade velat se Måns och Viktor i final tillsammans. Mina 2 favoriter i lets dance men då hade jag väll fått spader ha ha. Viktor och Carin kom 3a och det är ju inte så dåligt det heller lixom :) Ärligt talat så har jag inte varit så intresserad av dans förut. Eller jo, sån här dans som Backstreet Boys och A-teens gör men inte sånna här danser som tango osv. Men när följde lets dance och tillslut fick mina favoriter och följde dem och fick se hur de utvecklades så blev man faktiskt lite sugen :) På att dansa alltså. Skulle vara kul att testa nån av de här danserna med Viktor eller Måns. Visst jag kan ta Carin eller Maria oxå men det skulle kännas lite udda även om jag inte har nått emot att dansa med en tjej. Fast det skulle bli synd om den av dem som skulle dansa med mig. Visst jag älskar att röra mig till musik men det ser inte bra ut. Katkattkattastofalt som Tony skulle ha sagt.

40984-30

Men allt har ett slut och nu är lets dance över och rätt par vann.
Anna var bra men Måns var bättre.

40984-28


Grattis på er två :). Måns har verkligen utvecklats under lets dance och är en värdig vinnare. Grattis Måns Petter Zelmerlöw och Maria Karlsson. Vinnarna i Lets dance 2006

40984-32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0