Viktor och Måns

I går var Viktor verkligen bra i lets dance. Måns var oxå bra men inte lika bra som han varit de andra 2 senaste gångerna. Och när Peppe och Viktor sitter löst så hade jag hjärtklappning. Eftersom folk på nått vis gillar Peppe. Och när de säger att Viktor har klarat sig så andades jag ut.

Måns
Måns såg ut som han var med i grease eller nått men jag tror att det var meningen. Det var även en grease låt som de dansade till. Han har kommit längre i lets dance än vad han gjorde i idol.

Vik
Viktor var en helt annan Viktor i går. Han gav blickar till kameran som gav en hjärtklappning. Woow lixom. Viktor satt löst denna gången. Nu är de bara 4 kvar. Nu kan allt hända. Själv så hoppas jag att Arja åker nästa gång.


I kväll så är det melodifestivalen. Fast den jag hejar på är inte med fören nästa vecka.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0