Melodifestivalen 2007

Jag var nöjd me att bara en av mina älsklingar skulle vara med i melodifestivalen nästa år. Visst började jag tänka på jokrarna men jag trodde att det var lugnt. Magnus Carlsson ska vara med. Nice. Hans låt e säkert bra tänkte jag. Eftersom d bara var en av älsklingarna som skulle vara me så slipper jag oroa mig vem jag ska hejja på (jag e säker på att Magnus låt e bra) men oså fick jag veta några jokrar. Sebastian ska oxå vara med. Fan oxå typ. Visst jag e jätte glad att han ska vara med men men :) Hoppas han och Magnus inte är i samma delfinal bara.

Hejjar på dem båda. Okej nu kommer snart nån att skriva att man ska hejja på den me bästa låten. Ja jag vet men när det är folk man inte tycker är speciellt bra så är det svårt att hejja på dem men såklart ska jag vara rättvis. Kommer det nån me bättre låt än Magnus och Sebastian så erkänner jag såklart det. Men eftersom jag diggar både Magnus och Sebastian så håller man öronen extra spänd för dem.

Nu är det bara att vänta och se vad som händer :)

40984-64
Hummern
2006-12-15 @ 23:44:08

Jag håller på den med bäst låt sen fåre vara vilken artist som helst d än nu blir isf=)

Bizze
2007-02-04 @ 19:43:25

Och så kom de i samma delfinal då .. tyvärr
Men jag VET ju att Sebastian kommer ha bästa låten av ALLA ! ;-)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0