Regn, snö och Idol

Jag vet att jag hatar snö. Men till och med jag börjar bli less på regnet. Inte det att jag längtar efter snö. Hade gärna fått vara icke regn och icke snö. Men eftersom det regnar nästan hela tiden nu här i Stockholm så måste jag erkänna att jag föredrar snö. I alla fall i December och Januari.
Kom några flingor förut i dag men nu har det övergått till regn.
 
Oså har vi Idol. Nu är det över. Mina två största favoriter kom 3a. Vet inte om man någonsin fick veta vem av dem som fick mest röster. För det programmet som de åkte ut så skulle två i stället för en åka.
Jag tittade inte, så läste sedan. Så jag kan ju ha missat om de sa något om det i tv.
Vem som vann av de två som var kvar brydde jag mig inte om men hade kanske varit bra om tjejen vunnit. Eller det kvittar nog. Folk hade nog gnällt ändå nästa säsong om tjejerna åker ut en efter en.
Inget illa emot de två i finalen. De sjunger bra :). Men hade ju heldre sett Bragi och William Segerdahl där.
Jag blir dock förvånad om inte minnst en av dem får ett skivkontrakt ändå
 
Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på regnet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0