Så mycket bättre

Detta är första säsongen som jag kommer att följa. Förut har det på något vis varit med någon som jag inte tålt eller så har det inte funnits någon som man (ja hur ska jag förklara?) fastnat för förut och då har man inte varit sugen på att titta.
 
Lite besviken är jag över att Danny inte gjorde *Öppna din dörr*
Det hade varit kul med tanke på att det är 10 år sedan som Danny var med i idol och gjorde den låten. Det var när han gjorde den som jag fick upp ögonen för honom.
Han hade ju haft funderingar på att välja den men ändrade sig. Frågan är om han hade fått den om han nu velat ha den med tanke på att två av kvinnorna redan slogs om den :P
Måste dock säga att Jill Johnsson gjorde en väldigt bra version av den.
Hon var bäst detta avsnitt med Danny på andra plats.
 
Det är fel Magnus Carlsson med anser jag dock
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0