Påväg hem

Saknat mig? Ja det har varit ganska dött här när jag varit borta. Har knappt varit vid internet. De få gånger jag jag suttit vid nätet så har jag antingen jobbat eller typ kollat facebook. Har inte hunnit med annat. Har nyss gått  igenom alla bloggar *flås*

Jag åker 1a klass så jag har gratis internet så därför passar jag på att blogga. Kommer blogga mer när jag kommer hem. Då ska jag uppdatera er om vad som hänt i både text och bilder. Okej inte exakt allt men lite i allafall ;)

SJ i ett nötskal alltså. 15 min efter vi skulle ha åkt så fick vi gå på tåget. Sen så fick man leka snögubbe. Tja antingen blir man kokt eller snögubbe. Då föredrar jag snögubbe för då kan jag klä på mig om det blir outhärdligt.
SJ gör så att min spotify vill gå offline hela tiden. Lite irriterande. Funderar på att gå och hämta lite te och klicka på nått att titta på i datan. Rederiet. Får se. Än så länge är det några tim tills jag är hemma.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0