Twilight

Alla tjatade (ja praktiskt taget) om Twilight när den filmen kom. Folk älskade den. Så det slutade me att jag såg den jag oxå. Jag kanske hade för höga förväntningar för jag blev besviken. Filmen var okej men inte mer än så.
Jag kommer fortsätta se filmerna. Men jag kommer inte köpa dem.

Stina har ett tag försökt få mig att börja läsa böckerna. Jag vet att böckerna ofta är bättre än filmerna men det tog ändå ett tag för mig att öppna första boken jag lånat av henne. Första kapitlet gillade jag inte men tvingade mig att fortsätta läsa och nu tycker jag boken är ganska bra. Jag har inte läst ut den än men jag lär ha gjort det innan jag ska till henne nästa gång. Och jag antar att det blir så att jag komemr låna bok nr 2 då.

När jag läst ut första boken så ska Stina se en Beck film ;)
Hon är inte en sån som direkt gillar Beck, medans jag älskar Beck filmer.
Och hon lovade att se en Beck film när jag läst boken he he

Nu är det snart middag. Har plockat ut lite kött ur frysen.
Ska bli gott
Kashaya
2009-09-30 @ 16:05:39
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Böckerna är fantastiskt bra men filmen tycker jag inte var det minsta bra faktistkt, en riktig besvikelse!

Stina
2009-09-30 @ 16:36:22
URL: http://guchie.blogg.se/

Japp! När du e klar me boken ska ja köra en beck-film :P För varje bok du läser tittar ja på en beck-film.. :P

Tiia
2009-09-30 @ 18:49:17
URL: http://hush.blogg.se/

Vi borde alla träffas nån gång och ha en film maraton (men lite pauser förstås annars blir man ju tokig. Haha) och så får alla visa en film man själv tycker om så det skulle bli en "Lära känna varandras filmsmak" :-D

Mikkis
2009-10-01 @ 01:55:03
URL: http://musse83.blogg.se/

Hm o ja e rena rama Twilight saga freaket o fattar ej hur ja kunde leva innan filmen o böckerna o nu rinner de Arvingarna o Twilight saga blod i mina ådror. Ja grinade mej genom hela bokserien för de va så jävla romantisk så ja va ej kontaktbar på flera dagar ju medans ja sträckläste dem.

Åh känner tårarna bränna i ögonvrån bara ja tänker på böckerna <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0