Ljus

Det har varit första advent så jag bestämde mig för att tända ett ljus även här i bloggen ;)
Blev lite sött he he :P

Ska strax natta. Jag är så trött så det vore nog smart. Då kanske jag får sova lite bättre i natt.
Ska försöka gå upp lite tidigare i morgon. samma sak på onsdag eftersom jag ska åka med 6 tåget på torsdag.
Verkligen trist att jag får gå ensam på BSB spelningen men det är inte så mycket att göra åt. Vet att både Hummern och Stina e sugna på att gå de med men de har ej råd. är det nån ide att hålla tummen att ett under ska ske och att nån av dem ska kunna gå. Aja värt ett försök :)

Cissi ska möta mig vid tåget klockan 11.00 och sen ska vi umgås ända till kvällens slut eller nått :) Klockan 18.00 ska vi möta Julle och Linn och gå och käka på mitt favo ställe. Jag hoppas även på att få en chans att få träffa Suzz. Vi har inte träffats på evigheter och jag saknar henne.

Har gjort en sallad på morot och palsternacka som jag ska ha till middagen i morgon. Mums :)

Nej nu blir det sängen

Och föresten, Magnus var grym i går

Jessie
2010-10-21 @ 02:48:31
URL: http://jezzy.blogg.se/

Hej. Ramlade in på din blogg via Magnus och såg att du är från Östersund. :) Trevligt trevligt. :) Kul och se nån annan som gillar honom. Såg även att du också var på honom när han spelade i Revsund. :D Antar att du kommer vara på plats i Stora kyrkan i januari också? :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0