Hemma

Har sjukanmält mig för i morgon. Jag va ett pucko som jobbade när jag inte var frisk. Om man vill bli frisk så måste man vila men jag drog ändå till jobbet förra veckan och idag men tillsist insåg jag att jag pallar inte. Så nu är det vila som gäller. Tyvärr så måste jag städa upp här hemma lite men får ta det lugnt. Ska städa upp i köket o sen lägga mig och vila och läsa lite.

I helgen fick jag än en gång bevis på att det är äldre som dricker sig fulla och gör bort sig. Man hör äldre klaga på ungdomar men ändå är det mest äldre jag ser. Jag och mina vänner brukar sitta och prata om de vi ser på kryssningarna. Visst det är 23 års gräns på båtarna (ibland 21) men det är ändå de som är yngre som åker med tillsammans med nån målsman. Och visst dricker de och partar MEN det är de som är 40 och äldre som blir värst. Det slår aldrig fel. Och i helgen var det dax igen. Fast denna gången på en dansbana. Det slutade med att en gubbe på över 50 började strippa framför scen.
Jag slutade räkna de fulla människorna tillslut och försökte fokusera på bandet och musiken som inte var det lättaste när man fick putta undan fulla människor från en hela tiden.
Hände en annan sak på den dansen som jag inte tänker dra upp här men ni som har adress och lösen till min hemliga blogg kan ju titta där om ni har lust.

Nu ska jag återgå till köket så att jag kan krypa ner i sängen nångång



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0