Meeen paniiiiik

Jag trodde jag hade gott om tid. Jag fyller år på måndag men är borta då så det var tänkt att mamma, pappa o Tobias ska komma hit i slutet av veckan. Men snackade me mamma nyss. Tobias har ej tid på fredag (pappa e bortrest till o med torsdag) så det måste bli så att mamma o Tobbe kommer en dag o pappa en annan. Jag som hade tänkt att för en gångs skull skulle båda mina föräldrar vara på samma ställe när jag fyller år (de är skilda och vi brukar inte fira min födelsedag ihop) men nu går ju inte det.

Jag trodde jag hade gott om tid. Tänkte jag skulle städa ordentligt tills det kom folk. Tog badrummet idag. Oj vad nice det blev. Jäkligt rent och det luktar jätte gott där inne. Luktar massa rent.
Tänkte jag skulle ta lite granna varje dag i lyan.

Jag trodde jag hade gott om tid. Tji fick jag för mamma o Tobbe kommer i morgon klockan 18.00
Jag ska alltså efter jag varit på jobbet och banken, hinna hem och städa en massa? Men halleluja ring Carola.
Oså pricken över i:et så lär det vara jätte hett i morgon så att min lya verkligen blir en bastu
så att jag inte orkar städa.
Jaha grattis dåra ;)

Jag trodde jag hade gott om tid. Nu får jag göra det bästa av det.
Guchie
2008-07-28 @ 22:48:14
URL: http://www.guchie.se

De ordnar sig nog :) Du ska ju få muffins när du kommer hit fniss :D Åsså ska vi kolla på Hairspray!!! Tittar på den nu å ja verkligen ÄLSKAR den!!!!! <3<3<3<3

charlotte
2008-07-31 @ 23:03:03
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Grattis i förskott =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0