Regnet det bara öser ner

Drog i väg för att simma idag på badhuset. Jag hade inte gått många steg från bussen fören det börjar regna. Jag testade att ta skydd under ett träd men det hjälpte inte mycket så jag rusade till en port och stod där en stund. Jag insåg ganska snart att det inte skulle sluta på länge och där kunde jag inte stå. Det avtog liiite och då vandrade jag iväg i full fart. Jag var blöt redan innan jag hoppa ner i bassängen.
Det regnade när jag gick därifrån oxå och just på den busshållsplatsen som jag stod på för att åka hem, fanns det inget tak på. Jag stod där vid trädet och hoppades att nått löv skulle hålla några droppar borta.
Såklart så hade det avtagit när jag kom hem. Var så dax då.
Eller så var det helt enkelt inte regn där jag bor.

Satt och tittade på förhäxad förut. Var avsnittet där Chris dör. Jag är ganska känslosam och fastern jag har sett det där förr så kom det några tårar.

Nu sitter jag och väntar på pappa. Har ingen aning om när han kommer hit.
Han ska pilla lite i ett av mina fönster.

Nu är det inte många dagar tills jag fyller år. 5 dagar kvar nu

Nu ska jag prata vidare me en knasig Hummer på msn (tror hon har tagit nått hon inte tål)

// M
Hummern
2007-07-30 @ 17:41:04

de kanske var den däringa köttfärssåsen? . . . ja tyckte den smakade skumt *Asg*

Magdalena
2007-07-31 @ 07:44:19
URL: http://makane.webblogg.se

oh snart födelsedag! Grattis i förskott. :) Kan det regna mer den här sommaren?!? Idag är det faktiskt sol här, men vi får väl se hur länge det håller i sig...

Emma
2007-07-31 @ 23:04:37
URL: http://betteroff.blogg.se

Här e de ändå sol ;) Chris dör?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0