Melodifestivalen, deltävling 4. Gävle

Sista deltävlingen. Jag är fortfarande irriterad över förra veckan. Aja.

Mina favoriter idag blev Andreas Johnson och After dark. Nu blev det inte riktigt som jag ville. Andreas vann. After dark kom på 5e plats. Fast jag tycker Sarah var riktigt bra oxå. Det var hon som vann den andra globen platsen. Men jag tycker After dark var bättre.

Nu är det andra chansen som gäller och sen är det stora finalen.

40984-68
Emma.S
2007-02-24 @ 22:03:28

Ja gilla också andreas låt, den va bra!
After Dark e ju nästan alltid bra, dom hade dock inte såå bra låt som jag trodde men den va bra. .sarah var dock bättre så ja en nöjd med både finalisterna och dom till andra chansen:)))

Emma
2007-07-01 @ 14:25:50

Het han e andreas xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0