Ha ha

Ha ha vilken nöt jag är. Jag har i några veckor nu fått för mig att min termometer behöver nya batterier. När Stina var här för några veckor sedan så var det väldigt varmt i min lägenhet och vi kom fram till att det som termometern visade måste vara fel. Det måste vara varmare än det som den visade.
Idag titta jag på den innan jag gick ut. 23 plusgrader kunde inte stämma tänkte jag när jag kom ut. Var riktigt kyligt jö. Måste verkligen byta batterier. När jag kom hem så snackade jag med mamma i telefon o då titta jag på termometern o sa att 28 grader e verkligen fel. Ja ute kanske men inte inne sa hon då. Jag tog upp termometern och kollade närmare på den. Det som jag hela tiden trott va ute var snarare inne och tvärtom. Inte alls fel på termometern. Bara jag som är en sådan nöt o ser fel :P

Cyklade till badet idag. Annars brukar jag åka buss men tänkte vara duktig o cykla idag. Även om vädret inte var det bästa. Himlen bara skrek om att det kunde börja regna när som helst och det blåste kalla vindar. Men jag trottsade vädergudarna och hoppa upp på cykeln o drog iväg. Känner mig duktig idag. Cykla till o från badhuset. Simma lite längder. O sedan varit ute på en kort promenad. Kom just in.

I kväll blir det bingolotto (tro det eller ej ha ha). Ladies night ska tydligen komma dit och det kan vara kul att se. Och sen är det Beck på tv. Har redan sett filmen men jag gillar Beck filmer så jag har inget emot att se den igen

Nej nu ska jag pilla vidare

// M
Amanda
2007-09-02 @ 18:32:18
URL: http://margona.blogg.se

var i östersund bor d??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0