Resan över

Först gick d hur långsamt som helst innan dagen kom. Sedan gick allt så fort. Jag fick änkligen träffa Emma och hon var lika underbar live. Om inte underbarare ;) Jag, Emma och Stina röjde och hade kul. Det gick alldeles för fort.

Jag anlände till Stockholm 1 timme innan Emma och gick runt och tråkade på T-Centralen. Emmas tåg var försenat så jag satt på en bänk vid hennes plattform och väntade. Måste erkänna att jag faktiskt var nervös. Vi åkte tillsammans till vikinglineterminalen där Cissi redan var. Sedan kom Stina. Cissi höll oss sällskap tills vi skulle gå på.

Tja vad kan jag säga. Det var en jätte bra resa :) Älskar er mina tjejer <3
Nu ser jag fram emot resan ner till Emma den 2a november.


40984-63
Hummern
2006-10-25 @ 23:02:22

Woho power puff pinglorna haha :D!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0