Det är över mellan oss

Idag såg jag dig. Kändes konstigt. Visst har jag sett dig nån snabbis ibland även om det var ett bra tag sedan nu. Men då har det typ bara varit några sekunder. När jag såg dig så kom det minnen tillbaka. Det vi hade.

Jag satt där på bussen på väg hem från Datorteket när jag ser dig utanför bussen. Du sätter dig längst fram. Jag satt och tittade på dig under resan in till stan. Jag kände att jag saknar dig. Eller snarare saknar det vi hade. Tanken kom att man kanske ska ta upp kontakten igen och börja om. Tankarna for runt i skallen på mig. Vi hade så kul ihop. Det har gått flera år sedan det tog slut.

Jag hoppar av bussen och springer till 4an för att hinna med den. När jag sitter på den så ser jag dig. Du har oxå gått av 2an. Jag antar att du skulle ta 6an. Den skulle jag oxå ha tagit om jag hade missat 4an. Du tittade mot mitt håll. Vet inte om du såg mig eller om det bara var så att du bara tittade åt det hållet. När bussen börjar röra sig så har jag bestämt mig. Det är över mellan oss. Vi kommer aldrig att bli vänner igen. Jag kommer aldrig kunna lita på dig igen. Det är över.
Per
2006-12-27 @ 01:51:37
URL: http://www.sugen.nu

Precis så känns det för mig med, hur gör man när man har gemensamma vänner? Sån tur är så har min f.d flyttat långt bort men är ändå här ibland p.g.a vännerna..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0