Elavbrott

Vet inte hur länge det hade varit elavbrott innan jag kom hem. Men som tur var så var det tomt i frysen o nästan tomt i kylskåpet. Dock var jag o storhandla efter jobbet. 
Så kom hem med en hel del varor.

Det har varit elavbrott bra länge nu så visst oroar jag mig lite för varorna. Men tekniker är på väg har jag fått veta, så dröjer det inte jätte länge så är det lungt.

När sånt här händer så lär man sig uppskatta det man annars tar förgivet. Lyse, kunna ladda mobilen, dator o tv, kunna laga mat, förvara kylvaror osv. Om man ska se något positivt i det hela lixom.

Som tur var så har jag en powerbank som både har gott om plats och som var full så går ingen nöd på mig med mobilen i alla fall.

Vilken tur att det var ett tag sedan jag såg "The nun" ha ha. Värsta skräckisen jag sett. Känslan av den filmen satt lixom i ett tag :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0