Idol. Kvalveckan

Nu börjar Idol komma i gång. Jag är inget fan av början av Idol (auditions) men brukar titta ändå. Föredrar när det är live och röstning. Den här veckan är det kvalveckan då de 21 som juryn valt ut ska bli 12.
Det är även 4 st som får en ny chans som tittarna fått välja fram och 1 av dem kommer tävla mot de andra (de som gått vidare från varje program den här veckan) idolerna på fredag.
 
Jag har inte fått något hallelujahmoment men har hittat några jag har fastnat lite för. Två av dem var med i kväll. En av dem har jag fastnat lite extra för (Bragi) och han gick vidare. Tyvärr inte den andre (Gonzalo). Men finns fortfarande chans för honom att komma till fredagen då juryn ska välja ut fyra st wildcards
 
Detta betyder inte att jag kommer att blogga om varenda program. Vi får se. Fick helt enkelt feeling den här gången :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0