Lyx

Skulle till Dollarstore för några dagar sedan. Näst sista hållplatsen innan bussen vänder och kör tillbaka så skulle jag gå av. Men chaufören öppnade inte dörren utan vänder sig bak och kollar på mig.
 
Han: Är det bara du kvar?
Jag: Ja *ser förvirrad ut*
Han: Ska du till Willys? (Willys ligger brevid Dollarstore)
Jag: Dollarstore
Han: Jag ska upp dit med bussen. Du kan åka med. Inte in i affären dock he he.
 
Det var ju snällt. Inte för att det är långt att gå men liten bit är det ju. Medans han körde så satt jag och funderade på vad han skulle upp dit med bussen att göra. Men kom fram till att det måste vara så att han skulle ha rast och eftersom det inte var någon kvar i bussen så behövde han inte köra till sista hållplatsen.
 
Folk glodde på mig när han stannade bussen precis utanför dörren till Dollarstore och jag hoppar ut XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0