Hösten är här

Nog för att jag vet att det är September och att det är en höstmånad. Och visst har jag tyckt att det har varit kyligt på morgonen när jag gått till jobbet men i dag kände jag verkligen av det.
Ungarna hade "skoljoggen" i dag. Jag stod i mål och delade ut frukt. Och jag kände hur kylan typ kröp igenom skorna. Kanske är slut på gympadojor säsongen nu. Åtminstone på jobbet.
Och dags att ta med en mössa och ett par vantar som jag kan ha liggande i skåpet. Har redan en halsduk liggandes på jobbet så det behöver jag inte ta med.
 
Vart tog sommaren vägen? Varför måste den alltid ta slut så snabbt? Även om själva sommarvärmen inte har varit något att hoppa högt över så har det ändå varit varmare än nu.
På vägen till jobbet i dag så satt jag och lyssnade på låten *Sommaren är din Maria* om och om igen ha ha.
Jag har i alla fall flera härliga sommarminnen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0