Det där med skridskor

I går blev det flera timmar utomhus. 2-5an skulle i väg och åka skridskor. Det har aldrig blivit så att jag har följt med dem när de har åkt men i går så. Tydligen kan man låna utrustning på plats om det är något man inte har. Dock fanns det väldigt få konståknings skridskor. Flera tyckte att jag oxå skulle åka. Jag velade lite där. Har inte åkt sedan jag gick gymnasiet så det skulle garanterat ha blivit Bambi på hal is med tanke på att jag tog studenten år 2000 ;) Men jag övertalades men jag kan bara använda konståknings skridskor. Den andra sorten funkar inte för mig och det fanns bara 2 par i min stolek och i ena paret fanns inget snöre och det andra var det av så det blev inget åkande för mig. Så efter att ha burit ut några stolar så satt jag på kanten i stället. Kanske lika bra ;)
Kan ju ha slutat illa annars, vem vet ;)
Men liiiite sugen var jag ändå.
 
Så några i personalen var på isen med barnen och några av oss höll oss på kanten. Bra att ha folk på båda ställerna. Och vi hade tur med vädret oxå. Riktigt skönt var det för att vara vinter (ja jag avskyr vintern)
 
Ja jag ser muppig ut på bilden ha ha men bjuder på det. Solen i ögonen. Oså Linda då som absolut skulle ha med sina fingrar ;)
 
Ungarna hade roligt, det märktes. Och när de är glada så blir man glad själv :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0