Bra början på veckan

eller inte XD
Regnet stod som spön i backen i morse. Att stå ute och ta emot barnen, samtidigt som man ska pricka av dem i pärmen, samtidigt som man ska hålla i ett paraply, det var faan inte lätt. Slutade med att Gabriel stod kvar ute me barnen och jag gick in och ställde mig innanför dörren när de skulle börja gå in och prickade av dem där i stället. Hade vi inte gjort så, så hade pärmen o papper blivit kaputt.
 
Har ju annat att skriva om oxå men måste fixa till lite bilder och sånt först. Lite om sommaren tänkte jag :)
Blir mest bilder men lite text ska det väll bli oxå.
 
Det som är nice när det regnar och är kallt ute och man inte har några planer är att kunna krypa ner i soffan under en filt. Så blir kvällen för mig. En skål popcorn kanske och idol :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0