Träffade på Paolo Roberto

I bland har man flyt. I går drog jag och Linda i väg till Mall of Scandinavia för lite julshoping.
Precis som resten av Stockholm typ :P Men det hade vi väntat oss.
När vi gick in i en bokaffär så får jag syn på en skylt att Paolo Roberto skulle komma dit och signera klockan 15. Jag kollade på klockan och ser att den är 14.35. Jag kollade på böckerna och ser den boken jag har funderat ett tag på att köpa. Så nu slog jag till. Jag gillar Paolo så att jag skulle ha ett sådant flyt att han skulle vara där.
Han var väldigt trevlig :)
 
Fasten köpcentret har massor med affärer så var det en affär jag ville till som inte finns där så när vi kände oss klara så drog vi till Kista galleria.
 
Tiden gick väldigt fort. Jag gick hemifrån 11.40 och kom hem 20.45 men det kändes som det bara hade gått några tim.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0