Ut på det blå

I lördags så drog jag och Eva ut på kryss. Andreas skulle vara trubadur. Att kryssningen oxå skulle visa hur dålig man verkligen är på att känna igen en person visste vi inte när vi klev på. Personen jag pratade om bodde i hytten mitt i mot oss. En väldigt trevlig kille. Vi snackade lite och det visade sig att han kände Andreas. Det var när han började prata om den gången han sprang på Andreas under mello som det började gå runt i huvudet på mig. Har du varit med i mellon frågade jag. Ja det hade han. Jag som följer mellon lixom. Jag kunde inte koppla. Han gick tydligen till andra chansen där han åkte ut. Eva och jag satte oss och funderade och plötsligt klack det till vem han var. Jag minns att jag hoppades att han skulle gå till final det året för jag gillade hans låt. Ja jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag är verkligen dålig på ansikten. Jag kan dock inte köra med att jag inte ens skulle känna igen Rolf Lassgård ens om jag sprang på han på centralen för jag har gjort det och jag kände igen han ha ha.
 
Gissar att ni nu funderar på vem killen var.
 
 
Kryssningen var väldigt trevlig. Även fast jag gäspade en del. Den senaste tiden är jag väldigt trött på kvällarna. Det är i o försig positivt på vardagarna för då somnar jag i tid och är inte jätte trött när jag ska till jobbet. Fast även om vi la oss ganska sent ändå så var vi vakna i tid. I väldigt god tid faktiskt. Osis för Andreas som bankade på våran dörr för att han trodde att vi sov. Han verkade besviken att vi var vakna ha ha. Osis grabben ;)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0