Migrän från helvetet

Ja det råkade jag ut för i går. Fy satan säger jag bara. Det var en sådan där som man mår illa av.
Jag har haft huvudvärk flera dagar i rad och när jag fick det även i går så tänkte jag att *glöm det, jag har saker att göra*. Och precis som att huvudet tänkte *det kan du glömma* så pang.
Hummern ringde o jag la mig i soffan för att snacka och då kom den. Nu låter det som om det var Hummern fel, oops.

Så jag fick avsluta ganska snabbt o gick o lade mig. Men ni som haft den där stora jävla migränen vet att hur man än har huvudet så känns det fel. Slutade med att jag hämtade en hink utifall att. Han knappt tillbaka till sängen fören jag var tvungen att använda den. Det var en sådan smärta så tårarna kom. Fy farao.
 
Tillslut så somnade jag och vaknade vid 20.30 ungefär. Då klev jag upp och gjorde några mackor för att få något i magen. Tittade på criminal minds och sedan tog det inte lång tid innan jag gick o la mig igen. Migränen var borta. Det var bara den vanliga huvudvärken. Snacka om lättnad.
 
Berättade för en på jobbet som verkade förvånad att jag kom till jobbet i dag. Ja man brukar kunna känna sig mörbultad. Ingen huvudvärk än i dag. Peppar peppar.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0