Snart är julen här

På lördag är det 1a dec så vi närmar oss jul och precis som jag har gjort de senaste 4 åren så ska jag för 5e året irad gå på Magnus Carlssons julspelning i kyrkan. Under dessa 5 år har det blivit 4 olika kyrkor för mig. Ingen jul utan Magnus :) Och nästa vecka blir det julbord/julgala med Barbados. Mysigt :)
 
Och sedan har ju snön kommit hit. Känns passande inför lördag tycker jag :)
Dock känns det som om vi borde åka i god tid för man vet ju hur SL är när snön kommit. De blir ju lika förvånade varje år när det konstiga vita faller ner från himmlen så då blir det kaos
 
Magnus bilden nedan är tagen på förra årets julspelning med honom.
Och Barbados bilden från förra spelningen jag var på
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0