Musik lek igen

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag? Hard to say I´m sorry - Chicago
2. Kommer du komma långt i livet? When I become me - Anders Johansson (Numera Fernette)
3. Hur ser dina vänner dig? Money - Magnus Carlsson (jaha ni tar mig bara för pengarna?)
4. Kommer du gifta dig? Living in america - The sounds
5. Vad är ditt livs themesong? Du finns i mina tankar - Candela
6. Vad e ditt livshistoria? Heal - Westlife
7. Hur är skolan för dig? Trouble skyes - Sebastian
8. Hur kan du komma framåt i livet? Bara 15 år - Arvingarna
9. Hur kommer imorgon vara? Superstar - Arvingarna
10. Vad är det bästa med dina vänner? Hon kommer med sommaren - Arvingarna
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Impossible - Måns Zelmerlöw
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Hope and glory - Måns Zelmerlöw
13. Hur är det med ditt liv? Innan mörkret faller - Barbados
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Like a virgin - Madonna ( en pik eller?)
15. Hur ser världen på dig? Got the feeling - 5ive
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Veronica - Barbados
17. Vad tycker dina vänner om dig? I write you a lovesong - Barbados
18. Har du en djup och mörk hemlighet? utan dig - Barbados
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Underwear - Royal republic
20. Hur kan jag göra mig själv glad? Varje liten droppe regn - Highlights
21. Kommer jag nånsin ha barn? Crash and burn - Erik Grönwall
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? När vi gräver guld i USA - GES
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Hur svårt kan det va - Linda Bengtzing
24. Vad är några tips till mig? Alexandra - Date
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? En droppe regn - Nicklas Wahlgren
26. Vad är min danssång? Back to your heart - Backstreet boys



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0