Björn Borg parfym

Häromdagen gick jag runt på stan och såg då några parfymer jag inte sett förut. Jag brukar inte kolla bland parfymer. Det var märket Björn Borg. Jag luktade på alla 5 och tyckte flera av dem luktade gott men det var den röda jag fastnade för. Den luktade så gott. Dock brukar parfymer lukta annorlunda när den kommer på huden så alla parfymer passar inte alla. Det fanns tester så jag testade den röda och den verkade passa på mig. Skulle ha bett nån lukta på mig. Nej jag köpte den inte.

Gå och lukta på dem ni oxå


Maddy
2010-09-30 @ 16:42:42
URL: http://thisheartofmine.blogg.se/

Jag har också varit och sniffat på dom :) Och fastnade också för den röda! Luktar riktigt gott. Dock blev jag lite besviken, för doften håller inte alls i sig så länge som jag hade velat.

Men för 149kr så kan jag leva med det! :)

Mikkis
2010-09-30 @ 20:25:02
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Hade en Björn Borg parfym för många många år sen, en silverfärgad flaska minns ja att de va




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0