Snart på väg

Har tagit en liten paus i packandet. Måste vattna blommorna oxå. Blev lite stressigt men det går.
Tobias var snäll att hämta mig på jobbet så att jag kom hem tidigare.

Jag var ju på bio i går. Filmen slutade 23.30 så jag gick typ och la mig direkt när jag kom hem.
Jag var och såg "Män som hatar kvinnor"
och jag var lite osäker på vad jag skulle tycka. Många har tjatat om att den ska vara så bra men de gorde folk om Twilight oxå och den blev jag besviken på. Twiligth e inte dålig men inget jag tyckte var skit bra heller.
Men jag lär se de andra filmerna ändå gissar jag för den dög i allafall.
Men åter till gårdagens film. Den var bra så har ni inte sett den så se den. Men jag mådde dåligt när jag såg den eftersom jag vet att sånt där sker i verkligheten. Och då reagerade jag inte mest över alla mord. Utan mer det som idioten utsatte henne för, för att hon skulle få sina pengar. Jag njöt nästan när hon gav igen.
Kändes lite mysko att se Peter Haber som ond när jag e van att se han som snäll i Beck. Han hade ju tusan samma namn som han har i Beck ;)
Ska inte säga mer. Men se filmen :)

Hm jag har lite träningsvärk i magen. Allt tack vare min gymsnubbe som visade hur jag skulle ha kroppen på den där maskinen. Jag visste inte ens att den skulle kännas i magen. Och jag var ändå bara 5 min på den. Men jag har som mål att lägga på minst 1 min extra varje gång :)

Nej nu måste jag fortsätta om jag ska hinna klart innan pappa kommer. Han ska köra mig till tåget.

Tjing tjing
Maria
2009-04-30 @ 19:55:36
URL: http://seaver.blogg.se/

Jag har sett "Män som hatar Kvinnor" och tycker den är hur bra som helst! Jag hade inte läst böckerna innan men nu är jag på sista boken och det är fortfarande otroligt bra. :)

Håller med om att det han gör mot henne är hemskt! :S

När det va sådär spännande, att man ryckte till när nån kom fram va riktigt roligt. Tjejen brevid mig i salongen flög upp ur stolen så hela raden gungade. XD

E L E N A
2009-04-30 @ 23:09:12
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0