Värmen kom

Solen lyser och värmen känns i kroppen. Skönt att bara sätta sig ner och blunda och låta solen värma.

Var till mamma tidigare i veckan o passade på att gå ut i skogen. Det var som att backa bakåt i tiden. Jag var ofta i den skogen som liten. Jag vandra på stigen som jag har gått på så många gånger förr. Kom fram till den lilla bäcken som jag ofta höll till vid en gång i tiden. Jag följde vattnet med blicken. Solljuset blänkte i vattnet. Jag fortsatte att vandra runt. Fick syn på en korre och stod en stund och tittade på den.

 


Det är inte ens en vecka tills jag drar nu. Har känt mig ganska så rastlös. Bara att få lämna stan i nån dag känns skönt. Och det ska bli kul att träffa Stina igen.




Ska avsluta detta nu. Ta vara på varandra / M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0