Sebastians skiva

Jag längtar tills jag har ett eget ex av hans skiva. Gud vad irriterad jag blir på skivrecencenter i tidningar. De sågar totalt albumet. De borde ha typ 3 pers me olika musik smak som lyssnar i stället. Har man den här typ av musik smak så älskar man denna skiva men dessa snubbar har helt klart inte den smaken så de sågar skivan totalt. Det sitter en nöt där och lyssnar. EN. Klart att människan inte tycker om allt han hör. Nä lyssna inte på sånna snubbar. Jag rekomenderar verkligen Sebastians album. Har hört alla låtarna. Tummen upp. 2 av låtarna på albumet är från hans idol tid. Han ville ge nått tillbaka till de som röstade på han. Han har fått väldigt mycket beröm för de låtarna så då tog han me dem på skivan som en present till alla. För utan de som röstade så skulle han inte ha kommit så där långt sa han.


sebbes album
Birgitta
2006-03-09 @ 23:27:32

Nu när Sebastians skiva toppar Albumlistan o sålt GULD efter redan EN vecka så kan både Sebbe själv o vi fans räcka 10 mil låååååång näsa åt recensenter utan smak ha ha ha ha
Jag VISSTE att den här skivan skulle bli en hit - den är ju bara sååååå jäkla bra !!! Inte en dålig låt Mina favoriter är dock Birthmarks, Stay Real o Diamond

Kram från Bizze*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0