Måns Zelmerlöw den värdiga vinnaren i lets dance

måns o maria

På fredag är det sista avsnittet av lets dance. Visst hon är helt okej på att dansa men hon borde inte vinna. De som borde vinna är Måns och Maria. Vilken skillnad  det är på Måns nu från i början. Han har verkligen utvecklats och dansar jätte bra nu. Han har verkligen fått kämpa. Och såklart så har tidningar varit på G för att svärta ner honom lite. Men jag vet hur tidningar är och det är inte mycket man ska ta på allvar. Lika kul varje gång d e lets dance och någon av deltagarna öppnar typ aftonbladet och säger *va?* för då står d nått om dem som inte stämmer ha ha.

månsen

Nej Måns är en värdig vinnare. Jag hoppas verkligen tittarna fattar det och röstar på honom. Jag som inte gillade honom i början har sett han utvecklas och börjat gilla hans dans. Hans sätt att röra sig och visa me ansiktet hur han dansar. Hoppas fler inser detta.

Undra om Sebastian kommer sitta i studion och heja på Måns (Sebbe hejar ju på Måns så) eller om Sebbe har för mycket att göra nu för att hinna med det.

I början trodde jag aldrig att jag skulle fastna för Måns men allt eftersom han började utvecklas i dansen så förändrades det.

Man kan rösta redan nu. Men messa inte. Risken e stor att sms inte kommer fram (vet av egen erfarenhet) så det är säkrare att ringa. Tänk inte *näe jag behöver inte ringa för d är så många som ringer* tänk inte så. Utan rösta på Måns nu. Han behöver alla röster han kan få.

het måns

Jag kommer sitta som på nålar på fredag under lets dance. Kommer rätt att vinna (Måns) eller kommer fel att vinna (Anna). Det återstå att se.

Heja Måns och Maria

måns o maria2



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0