Pjuuu

Ja ni vet att jag följer idol. Tv veckor i rad nu har jag haft en favorit som har hängt löst.
Förra veckan var det William Segerdahl och denna fredagen var det Bragi.
 
Det känns som om man inte alls vet vem som kommer att vinna i år. Andra år har man i alla fall haft en hum om vem det kan bli. Eller åtminstone vilka som kommer vara i finalen.
Men saker har ju hänt förr. Favoriter har åkt ut. De som verkar så populära. Danny Saucedo är ett bra exempel på det. Men han är oxå ett bra exempel på hur bra det kan gå även om man inte kommer högt. Han blev 6a.
 
Men även om det kan gå bra för både William och Bragi efteråt om de åker ut nu så vill jag inte att de ska åka.
 
Jag som lever mig in i tvprogram oxå och som sitter som på nålar XD
Ja det är inte lätt ;)
 
Nästa veckas tema är att föräldrarna väljer låten.
 
Bild från Williams instagram
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0