Let´s dance

Vet att jag skulle skriva om mellon. Det kommer. Dock får detta komma före :)
 
I går var det premiär för Let´s dance. I stället för att se det på TV så var jag i studion.
Extremt hett var det. Det är tur att jag gillar värme. Men till o med jag tyckte att det var lite väl. Eller jag både gillade och ogillade det. Konstig kombo. Dock var det en person som i slutet av kvällen fick det jobbigt. Var på raden nedanför mig men bit bort. Som tur är så fanns det sjukvårdare i närheten.
 
De är väldigt noga med säkerheten. Kollade både igenom väskor och körde med någon grej över hela kroppen. Det är bra.
 
Jag har flera jag heja på i år. Jobbigt värre :P Har dock en som jag hejar lite extra på. I går fick jag träffa honom för första gången. Daniel Norberg (Passade på att ta bild med honom). Jätte trevlig kille :)
Träffade även Viktor Frisk (Som jag oxå tog bild med. Viktor tog min telefon och agerade fotograf) som är en annan favorit.
Min favorit dansare Calle som dansar med Therese (Blev bild där med) håller jag oxå en extra tumme för.
Sen gillar jag även Jon-Henrik. Ja ni ser, det är några st ha ha.
Men det gör det extra roligt att titta.
 
Innan sändningen satte i gång så klev Patrik Isaksson upp och sjöng en låt.
 
Nu ser det dock ut att bli TVn hädanefter. Men roligt att vara på plats på premiären :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0