Skolavslutning

I dag var det skolavslutning. Det är lika jobbigt varenda år att säga hej då till barn som slutar. Känslosamt.
När de kom och kramades så ville jag inte släppa.
 
Vi har en tradition, att vi i personalen varenda skolavslutning sjunger en låt. Vi tar en känd melodi och skriver ny text. För andra året i rad fick jag äran att skriva texten. Jag vet inte om de tyckte att jag gjorde ett bra jobb förra året eller om de inte ville skriva själva XD Men jag skriver gärna. Tycker det är kul :)
Förra året tog jag melodin "Bada nakna" med Samir & Viktor. I år blev det "Guld och gröna skogar" med Hasse Andersson.
Jag hoppas att jag har kvar förra årets någonstans. Sånt är kul att ha kvar.
 
I år hade vi tur med vädret. Lagomt varmt och inget regn. Förra året tokregnade det.
 
Alla ni som gått på sommarlov/semester. Hoppas ni får en riktigt härlig sommar :)
Själv jobbar jag på ett tag till innan jag får semester.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0