Vart tar åren vägen?

Okej det där med att tiden rusar i väg verkar verkligen stämma. Vart tusan tog åren vägen?
I går stod det på facebook att denna månad har jag jobbat 3 år på mitt nuvarande jobb. Whaaaat?
Känns ju inte alls länge sedan som att jag började där.
 
Sedan dök det upp att jag och Eva var ute och käkade på ett ställe i Eskilstuna för 2 år sedan. 2? Var det inte förra året? Och som om detta inte vore tillräkligt så hittade jag min favorit lärare från grundskolan på facebook i går. Känns som om det bara var några år sedan som jag hade honom. Men jag var 12. 12? Det är ju typ 100 år sedan.
Okej jag är inte 112 år men ni fattar. Till på köpet så kommer han i håg mig. Det fick mig att börja undra vad tusan jag gjorde under den tiden som får han att komma ihåg mig XD
Fast enligt han så kommer han ihåg alla han har haft. Bra minne?
 
Med tanke på hur fort tiden går så lär jag vara 50 år i morgon när jag vaknar XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0