Onsdag

Hur har ni spenderat eran lill-lördag?
Här blev det så klart idol (vilket jag inte missar om inte något råkar komma i vägen). I dag är jag halvnöjd då i alla fall en av de tjejer jag ville ha vidare kom med. Ida var jätte duktig. Sedan gillade jag Rebecka.
 
I dag såg jag det inte själv utan var hem till Emelie och Rickard. Där jag satt med dem och Nicklas och glodde.
Blev annat än idol oxå såklart. Emelie ansåg att jag måste käka med henne så hon bjöd på någon kycklings tjoflöjt som var riktigt god. Tydligen något som Nicklas brukar laga.
 
Passade även på att färga Emelies hår. Jag oroar mig alltid att jag ska missa någon fläck. Det brukar alltid gå bra men man vet ju aldrig. Hur resultatet blev i dag vet jag inte för hon skulle tvätta ur färgen när jag gick. De skulle se Paradise hotel så då rymde jag fältet ha ha
 
Avslutar med en bild från i helgen :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0