Vad säger han?

I bland önskar man att man förstod vad djur sa. När jag kom hem från jobbet så hämtade jag Oliver. De håller på och borrar i en av lägenheterna och det är inte så kul för honom så han får vara några tim hos mig för att slippa det. Jösses vad han skulle prata när jag hämtade honom. Och man fattar ingenting. Kanske han sa *Tack, jag står inte ut med det här*
 
Ingen snö här än. Vilket jag tackar för. Hatar verkligen snö. Jag är nog den ende (nästan i alla fall) som föredrar regn framför snö. Finns bara en negativ sak och det är att det blir lerigt på skolgården och ungarna drullar i det. Men annars föredrar jag det så här. Fick jag bestämma så skulle det vara snö mellan 20e dec - 3 jan ungefär :P
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0