Uppenbart pinsamt

Jag följer årets Robinson. Har alltid gillat det. Fast den här säsongen är mest pinsam.
Lixom en kärleks version. Snart kommer väll en ligg version oxå.
Allt blir mer och mer likt Paradise hotel.
Men än så länge har inte Robinson hunnit ända dit i alla fall.

Det som är mest pinsamt är hur uppenbart det är att produktionen vill ha kvar Pontus.
Jag är inte den mest smarta men till och med jag ser ju.
Och jag märker hur allt fler börjar reagera.
Han åker ut, får en ny chans. Åker ut igen, får en ny chans (för att en kille måste avbryta).
Och sedan är det som att varenda tävling han är med i är annpassad just för honom så att han ska kunna vinna.
Lixom lägg av. Det är ju bara taskigt mot de andra.

När en tjej avbröt, fick en annan tjej chansen då? Nepp så klart inte.
Men hade det varit en kille till som avbrutit och Pontus på något vänster åkt ut igen så hade han garanterat fått komma tillbaka.
Andra deltagare har så klart reagerat. Konstigt vore det annars. En av dem började ganska tidigt nämna detta i sin blogg. Jag tyckte då att han överdrev lite men han hade ju sett mer än mig i det långa loppet. Och ju mer jag har fått se, destå mer började jag hålla med honom. och nu är jag stensäker. Produktionen vill till varje pris ha kvar Pontus i tävlingen.

Pinsamt. Skaffa er en skämskudde produktionen för det behöver ni
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0