Inte så smart ;)

I dag var det skolavslutning på jobbet. Man får en tår i ögat när man ser de stora barnen lämna skolgården för att ta sommarlov och till hösten börja i en ny skola.
Tänk att ännu ett år har gått. Redan. Känns inte alls som länge sedan vi stod där sist och sjöng *Den blomster tid* och nu stod vi där igen lixom.
 
Jag hade klänning och ballerinaskor. Hade jag varit smart så hade jag haft med ombyte. Tröja, jeans och gympaskor. Emelie hade ju frågat om hon skulle hämta upp mig när jag slutat oså skulle vi promenera hem.
Men tanken i morse var inte på andra kläder. Och när jag ändå fick blommor som skulle bäras så tänkte jag att jag smsar henne o säger att jag tar bussen hem. Jag smsade lite försent he he. Så det var bara att knalla hem så där. Ingen bra ide. 4 kilometer. Ont i fötterna o brännsår på låren. Ha ha aja. Får ta det :P
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0