Hej bloggen

Hej bloggen. Förlåt igen och igen för att jag inte använder dig så ofta. Jag vet inte varför. Det är ju inte för att jag ej har något att skriva lixom. Men på något vis så blir det inte av att jag kladdar här. Även om jag har tänkt tidigare på dagen att jag ska skriva.
 
* I kväll ska jag skriva om barbados kryssen*
 
* i kväll ska jag skriva om klantigt det har varit i dag*
 
* i kväll måste jag skriva om den där låten*
 
* Oj oj oj detta måste jag skriva om sen*
 
* i kväll.....
 
Ja så där kan det se ut. Men lik förbannat så glömmer jag bort det XD
 
Men nu vet ni att jag lever i alla fall och nu tänker jag sova för klockan är mycket och det är ny arbetsvecka :)
 
Och grattis på morsdag älskade mamma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0