Ny ytterdörr

På rasten i dag ringde mobilen. Det var killen som skulle fixa min ytterdörr i dag. Han ville bara berätta att han kommer att börja med yttergrejerna innan jag kommer hem så jag inte tror att det har varit inbrott när jag kommer. För då skulle det bara vara för honom att börja byta dörr när jag kom hem från jobbet.
 
Kändes lite som att ge igen på mina borrande grannar ha ha. Okej nu borrar de inte så ofta men ändå ofta för att ha någon vägg kvar tycker jag :P För killen som tydligen hette Oscar borrade ju en hel del så det ekade i hela trappen.
 
Nu är min nya dörr (en säkerhets dörr) på plats. Ser väldigt bra ut. det ser mycket tätare ut oxå så nu tycker jag att de kan springa i trappen så jag får höra om det är mindre lyhört oxå ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0