My year in music 2015

Jag älskar musik. Det är mitt syre.
Lyssnar mycket på spotify.
Spotify har sparat allt jag lyssnat på och hur mycket. Räknat ut vilka låtar jag lyssnat mest på. Vilka artister osv.
Och jag blev faktiskt förvånad. Den låt som kom 2a hade jag inte alls väntat mig skulle komma före den som blev 3a. Och jag trodde att jag hade lyssnat mycket mer på vissa grupper och artister. Lite intressant det där.
Nu är det ju några veckor kvar av året, jag vet. Och det kanske ändras något innan året e slut. Men veta faan alltså.
 
Så jag har fixat ner listorna hur det blev. Spotify räknar ju vinter först, sen vår osv.
Så det kommer komma några inlägg om detta :)
 
Jag avslutar detta inlägg me det jag enligt spotify började året med att lyssna på (Gissar att 3an e det datumet jag började lyssna)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0