Men näe...

Om jag ska beskriva Nocco julmust med ett enda ord så skulle det vara BESVIKELSE. Och ja i stora bokstäver. Jag gillar Nocco (deras kolsyrade) och julmust är min favorit läsk. Så när jag såg att de skulle släppa en Nocco med julmust smak så var jag bara tvungen att införskaffa en. Emelie fick tag i en innan mig och hon gillade den inte. Men eftersom människor har olika smak så hoppades jag att jag inte skulle tycka som henne. Jag fick tag i en och öppnade. Började med att lukta på den. Eeeh den luktade kemikalier. Det var typ som att komma in i kemisalen i skolan. När jag testade den så fick jag verkligen leta efter julmust smaken. Om man verkligen verkligen verkligen försökte känna efter så kunde man känna en liiiiiten julmust smak. 1% julmust och 99% kemikalier. Nu har jag inte för vana att smaska på kemikalier i o för sig men om man känner doft av det så kan man typ gissa sig till hur kemikalier ska smaka.

 

Så vill ni veta hur kemikalier typ smakar så ta en Nocco julmust. Man undrar ju om de ens smakade av den innan de började sälja den eller om de blandade hit och dit och sedan bara började sälja den. Nej detta var en besvikelse till tusen. Nocco gör om och gör rätt. Bort med kemilabb i smaken och sätt dit julmustsmak som burken påstår att innehållet ska smaka

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0