Tröttis dag

I morse var jag i väg till hälsocentralen. Var där förra veckan oxå men mest för att kolla hur det går med min medicin som jag håller på att trappa ner på. Det går bra. Men det skulle tas prover oxå men järnet måste tas innan 10 på dagen så då ville de vänta med alla proverna till en och samma gång vilket blev i dag. Men jag kommer då aldrig från jobbet ha ha. Vad träffar jag på inne på hälsocentralen om inte ett av "mina" barn och en arbetskamrat (hennes mamma).
 
Jag vet inte om det är jag som har fel men brukar man ta 6 rör med blod? Jag har för mig att det brukar vara färre. Men gud som haver så undrar jag om det är de som gjorde mig så trött sedan.
Jag var in en sväng till Jakan och bara av att gå i några affärer kändes jobbigt. Suzz sa att jag såg väldigt trött ut.
Hade ju ett annat ärende i dag oxå men jag kände att där behöver jag ju ha fokus och det har jag verkligen inte i dag så planerar att ta det efter jobbet någon dag den här veckan.
 
I lördag var jag på bio med Leone. Det slår aldrig fel. Gillar hon en film så gillar inte jag den och tvärtom. Det har dock hänt att vi båda har gillat en film men det händer sällan :P
Denna gången var det jag som gillade filmen och inte hon. Vi såg The other woman.
Ni kan se trailern här :)
 
http://www.sf.se/filmer/The-Other-Woman/
 
I går blev det mysdag med Suzz och Nova. Vi har inte setts på ett tag. Först var hon upp till Norrland och när hon kom hem så åkte jag upp till Norrland.
 
Nej nu ska jag ta ett bad
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0