Veckans låt: Blender - Minnen från lyckliga dar

När det blåser som mest och kylan drar fram
Då stannar jag inne och håller mig varm
Sen plockar jag fram dom
dom bilder jag har
Och tittar på minnen från lyckliga dar

Där har tiden stått still bland lekar och skratt
Jag grips av dom stunder som kommer ifatt
Det känns som om vi för alltid är kvar
bland ljuvliga minnen från lyckliga dar

JAG SKULLE GJORT MER FÖR ATT FÅ DET ATT VARA
JAG ÅNGRAR DOM STEGEN DEN RASTLÖSE TAR
I DAG FÅR JAG TRÖSTA MIG SJÄLV MED ATT LEVA
I VÄRLDEN AV MINNEN FRÅN LYCKLIGA DAR

Jag undrar ibland om det finns en chans
Om ödet kan föra oss bort någonstans
Där allt är förlåtet
Där vi kan bli kvar
Och leva bland minnen från lyckliga dar

JAG SKULLE GJORT MER FÖR ATT FÅ DET ATT VARA
JAG ÅNGRAR DOM STEGEN DEN RASTLÖSE TAR
I DAG FÅR JAG TRÖSTA MIG SJÄLV MED ATT LEVA
I VÄRLDEN AV MINNEN FRÅN LYCKLIGA DAR

JAG SKULLE GJORT MER FÖR ATT FÅ DET ATT VARA
OCH LYSSNAT PÅ DIG NÄR DU SA;
"STANNA KVAR"
I DAG FÅR JAG TRÖSTA MIG SJÄLV
I VÄRLDEN AV MINNEN FRÅN LYCKLIGA DAR
 
I VÄRLDEN AV MINNEN FRÅN LYCKLIGA DAR
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0